.
.
SAHABAT IKLAN ROMANTIKA :

.
.

.
.
.

.
.
.

Wednesday, March 2, 2011

KEDAI BUKU STORMREADERS SDN. BHD.

Nama: JULYDAH AJAK
Email: ju_sandakan@yahoo.com
Website/ Blog: http://stormreaders.net/j2comel
Tajuk Iklan: KEDAI BUKU STORMREADERS SDN. BHD.
Teks Iklan: Ketahui Rahsia Bagaimana Anda Mampu Menjana Pendapatan Berterusan Melalui Perniagaan Kedai Buku Online Stormreaders Network Secara \"AutoPilot\"

Sebuah perniagaan MLM yang mematuhi syariah secara 100%, memasarkan produk-produk ilmiah dalam bentuk buku, majalah, CD dan VCD yang disampaikan oleh penulis-penulis buku terkenal seperti Dr. Fadzilah Kamsah, Dr. Irfan Khairi, Ustaz Ismail Kamus, Ustazah Siti Nor Bahyah, Chef Sabri dan ramai lagi.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan buku2 yg akan datang, keluaran terbaru majalah-majalah agama mahupun lama atau ingin tahu jualan buku & majalah terlaris di pasaran..
atau ingin memulakan perniagaan sambil menyampaikan ilmu dan berdakwah..
Anda boleh layari website dibawah untuk membuat tempahan/pembelian...sungguh mudah,cepat dan senang. Segalanya berada di hujung jari anda..

Sila klik dibawah :

http://stormreaders.net/j2comel

STORMREADERS NETWORK bukan sahaja mengedar buku-buku terbitan Telaga Biru sahaja,sebaliknya produk-produk penerbit lain seperti Ana Muslim, Galeri Ilmu dan Tabung Haji juga boleh didapati di dalam "Kedai Stormreaders".

Telaga Biru yang berpengalaman lebih 10 tahun sebagai penerbit dan pengedar produk-produk Islam terutamanya buku-buku, kaset, CD dan VCD, yang disampaikan oleh ikon-ikon tersohor di tanahair kita seperti Dato' Dr Hj Mohd Fadzilah Kamsah, Dato' Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamud , Ustaz Zahazan Mohamed, Dr Irfan Khairi, Ustaz Zaharuddin, Dato Hj Ismail Kamus dan ramai lagi.

Sila klik dibawah untuk melihat lagi banyak buku-buku menarik..

http://stormreaders.net/j2comel

Ia tentunya akan memudahkan kita semua untuk memiliki produk, menambah ilmu dan menjana pendapatan bersama STORMREADERS NETWORK.

http://stormreaders.net/j2comel

\"SELAMAT BERAMAL\"
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 203.82.80.80

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

.
.
BANNER SAHABAT :
.

Rahsia Promosi Dan Iklan Di Internet