.
.
SAHABAT IKLAN ROMANTIKA :

.
.

.
.
.

.
.
.

Tuesday, October 11, 2011

Ada Apa Dengan Rahsia Diet Wanita?

Nama: Zahidah
Email: zahidah941990@gmail.com
Website/ Blog: http://www.rahsiadietwanita.com/hop.php?ref=zcute
Tajuk Iklan: Ada Apa Dengan Rahsia Diet Wanita?
Teks Iklan: Kelihatan menawan, anggun, cantik, berseri dan langsing merupakan impian bagi setiap wanita. Tanyalah kepada mana-mana wanita sekalipun, sudah tentu mereka akan mengiyakan sahaja jika ditanya adakah mereka ingin memiliki ciri-ciri seperti itu.

Disebabkan itulah, kebanyakan wanita sanggup berhabis duit untuk ke pusat-pusat kesihatan atau kecantikan atau pelangsingan bagi memastikan diri mereka sentiasa dinilai tinggi oleh kaum adam.

Jika tidak ke sana pun, mereka akan membeli produk-produk yang menawarkan seribu macam faedah untuk digunakan sehari-harian. Kalau mereka tak buat, maka tak lengkaplah kehidupan ini.

Mengikut kajian, soal berat badan merupakan isu yang sangat sensitif terhadap kaum wanita. Sekiranya ditanya berat badan mereka, seseorang wanita lebih suka mendiamkan diri atau melenting. Ini kerana, mereka tidak suka dengan soalan itu dan berusaha untuk mengelak daripada memberikan jawapan yang tepat.

Mengapa perkara ini terjadi? Jawapannya mudah. Kaum wanita cukup takut dengan berat badan mereka sendiri. Mereka tidak mahu orang lain menganggap mereka sebagai gemuk jika didedahkan berat badan yang sedang ditanggung.

Seandainya betul seseorang wanita itu gemuk, apakah punca kepada masalah kegemukan atau obesiti yang sedang dihadapi? Berikut adalah jawapannya:


- Mereka makan secara berlebihan dan tidak seimbang

- Mereka mengamalkan pemakanan diet yang salah

- Mereka makan tidak mengikut masa yang dicadangkan

- Mereka abaikan sarapan dan makan malam

- Mereka mempunyai lebihan lemak dan air dalam badan

- Kadar metabolism mereka rendah

- Sistem perkumuhan mereka tidak bekerja dengan baik

- Mereka mempunyai lemak dan selulit yang terkumpul dalam badan

- Mereka tidak mengawalatur jumlah kalori yang diperlukan oleh tubuh badan


Oh.. Poin-poin yang dinyatakan di atas hanyalah sebahagian sahaja daripada punca kepada masalah kegemukan dalam kalangan wanita. Tak perlulah kesemua punca itu dibincangkan di sini. Cukuplah sekadar punca-punca umum disebutkan.

Jadi, untuk menyelesaikan masalah kegemukan itu, kebiasaannya kaum wanita akan ke pusat pelangsingan badan. Itu pun jika mereka mempunyai duit lebih.

Kalau tak ada duit, mereka sanggup membeli pil pelangsingan badan yang tidak diiktiraf keberkesanannya oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

Tetapi, dengan memilih dua jalan itu, ianya tetap tidak dapat menyelesaikan masalah kegemukan yang dihadapi. Ini kerana, dua jalan tersebut hanyalah bersifat sementara. Mereka hanya mampu langsing dalam tempoh yang singkat dan tidak bertahan lama.

Selepas ditinggalkan pusat pelangsingan badan yang berharga mahal itu dan berhenti daripada makan pil pelangsingan, seseorang wanita yang mengambil dua rawatan di atas akan 'kembang' semula.

Hmm.. Apakah jalan penyelesaiannya?

Mudah sebenarnya untuk atasi masalah kegemukan ini. Caranya adalah dengan menjalankan gaya hidup sihat dan berdiet mengikut panduan yang betul.

Untuk itu, maka sebuah ebook yang bertajuk 'Rahsia Diet Wanita' telah dihasilkan dengan tujuan membantu para wanita mengamalkan diet yang sempurna seperti dicadangkan oleh pakar.


Antara topik yang terkandung dalam ebook ini adalah..

1. Punca-punca kenapa wanita mudah gemuk. Lepas anda dah baca info ini, barulah anda tahu kenapa mudah sangat anda gemuk.

2. 10 faktor yang menentukan jumlah kalori diperlukan oleh badan. Anda kena tahu ni. Barulah anda boleh kawal peratusan kalori yang nak dimasukkan dalam badan nanti.

3. Teknik-teknik bagi mengekalkan amalan makanan yang seimbang untuk mencapai diet sempurna. Kalau tak amalkan tips ini, makin gemuklah anda.

4. Punca-punca anda gagal turunkan berat badan. Nak turunkan berat badan, anda kena tahu pantang larangnya terlebih dahulu. Anda boleh baca dalam bab ini.

5. Rahsia menurunkan berat badan tanpa mengeluarkan peluh. Anda mungkin seorang wanita yang sibuk. Teknik ini memang sesuai buat anda.


Dan terdapat banyak lagi tips dan panduan diet mudah lagi berkesan dikongsikan dalam ebook ini. Ianya ditulis khas dan khusus buat kaum wanita.

Anda boleh dapatkan ebook Rahsia Diet Wanita ini dengan layari ke laman rasminya melalui link di bawah:


==> http://www.rahsiadietwanita.com/hop.php?ref=zcute


Sekiranya anda seorang yang serius untuk miliki badan langsing dan menawan, segera grab ebook itu. Selepas ini, anda tak perlu lagi keluarkan sehingga beribu ringgit semata-mata untuk turunkan berat badan. Semoga berjaya!
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 203.82.94.76

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

.
.
BANNER SAHABAT :
.

Rahsia Promosi Dan Iklan Di Internet