.
.
SAHABAT IKLAN ROMANTIKA :

.
.

.
.
.

.
.
.

Monday, September 24, 2012

PINJAMAN SEGERA KUNJUNGI CWGN KAMI DI WISMA CENTRAL, JLN AMPANG @ HBGI 012-6140456 SEGERA

Nama: zura
Email: spc_1971@yahoo.com
Website/ Blog: www.pinjamanbumiputera.com
Tajuk Iklan: PINJAMAN SEGERA KUNJUNGI CWGN KAMI DI WISMA CENTRAL, JLN AMPANG @ HBGI 012-6140456 SEGERA
Teks Iklan: Kami menyediakan PINJAMAN PERIBADI kepada semua kakitangan kerajaan dan swasta . Tanpa penjamin dan tiada cagaran (TUNAI SEGERA). Kelulusan segera dalam tempoh 20 minit.

TERBUKA KEPADA PEKERJA SWASTA /KERAJAAN (KECUALI POLIS/TENTERA)/ PENCEN/SOCSO GAJI DI BAYAR MELALUI BANK. KHAS BAGI YANG MENETAP DAN BEKERJA DI KUALA LUMPUR DAN SELANGOR SAHAJA.

Berminat? (UNTUK PERSONAL LOAN SEGERA SAHAJA)
Sila bawa dokumen;-
1) 3 bulan slip gaji terbaru
2) Buku bank yang telah dikemaskini atau 3 bulan penyata bank yang terkini
3) Surat pengesahan jawatan @EA Form (Sekiranya ada)
4) Utiliti Bill Elektrik/Air yang terkini

Hubungi kami untuk temujanji ;-
Zura : 012 6140456 @ layari www.pinjamanbumiputera.com

Atau Sila Datang terus ke Pejabat kami berjumpa dengan pegawai kami;

INNORIBU RESOURCES SDN.BHD,
LOT 4.48,4TH FLOOR,
WISMA CENTRAL,
JLN AMPANG,
50450 KUALA LUMPUR.
11.30am--4.30pm

KAMI BUKAN ALONG/CETI HARAM TETAPI PEMBERI PINJAMAN WANG BERLESEN YANG SAH DAN DILULUSKAN OLEH KEMENTERIAN PERUMAHAN & KERAJAAN TEMPATAN DI BAWAH AKTA PEMBERI PINJAMAN 1951.
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 175.139.236.198

1 comment:

Mrs Aisha Bukafia said...

hari yang baik untuk orang baik di Malaysia, saya ingin berkongsi kesaksian saya mengenai bagaimana mrs ibu yang baik emiliana wilson membantu saya dan mengubah kehidupan seluruh keluarga saya dengan beberapa pinjaman yang besar, nama saya Aisha Bukafia, saya ' ve mangsa kepada peminjam palsu menjanjikan saya tetapi saya kecewa. Saya telah kehilangan 10.000.000MYR apabila saya memohon 200,000,000MYR. i hampir meninggal dunia, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi. Perniagaan saya mendapat dimusnahkan, dan dalam proses itu saya kehilangan daugther saya. Saya tidak boleh berdiri ini berlaku sekali lagi, saya bertemu dengan seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Puan Emiliana Wilson yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman dalam syarikat itu dan saya mendapat jumlah yang tepat saya memohon dan saya amat gembira. ibu yang baik, saya mahu menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih dan Allah terus memberkati anda. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberi nasihat kepada rakyat Malaysia, bahawa jika anda memerlukan pinjaman asal dan mahu mendapatkan pinjaman cepat pada kadar faedah sebanyak 2%, hanya mendaftar melalui Puan Emiliana Wilson melalui e-mel: emilianawilson11@gmail.com . Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini, mrsaishabukafia@gmail.com. jika anda mahu lagi bertanya.
terima kasih.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

.
.
BANNER SAHABAT :
.

Rahsia Promosi Dan Iklan Di Internet