.
.
SAHABAT IKLAN ROMANTIKA :

.
.

.
.
.

.
.
.

Friday, June 28, 2013

PINJAMAN PERIBADI SUNGGUH CEPAT & SENANG. HANYA 45MIN. CALL SITI 017-2602352

Nama: tasha
Email: spc_78@yahoo.com
Website/ Blog: www.pinjamanloan.com
Tajuk Iklan: PINJAMAN PERIBADI SUNGGUH CEPAT & SENANG. HANYA 45MIN. CALL SITI 017-2602352
Teks Iklan: Anda BLACKLIST???CTOS???CCRI
kami sedia membantu..
Hanya untuk bumiputera yang menetap & bekerja di area KL & SELANGOR.

KENAPA ANDA PERLU MEMILIH KAMI:
a) Pemberian wang terus
b) Tanpa cagaran dan penjamin
c) Lulus dalam masa 45minit
d) KAMI TIDAK MENGAMBIL WANG PENDAHULUAN SEBAGAI SYARAT PROSES PINJAMAN (tidak perlu risau untuk apply)
e) Maklumat dirahsiakan
f) Yang bekerja & menetap diarea KL & SELANGOR sahaja
g) Hanya untuk bumiputra sahaja
h) Bukan untuk badan beruniform (polis, bomba, tentera – KOPERASI SAHAJA)
i) SEGALA URUSAN PINJAMAN HANYA DIPROSES DIDALAM SYARIKAT ATAU CAWANGAN KAMI


Anda hanya perlu sediakan:-
1) 3 bulan slip gaji terkini
2) 3 bulan penyata bank yang terkini
3) Utiliti Bil Elektrik yang terkini
4) Surat pengesahan jawatan / EA

Hubungi kami untuk temujanji:-
SITI : 017-2602352
E-mail : spc_78@yahoo.com
website : www.pinjamanloan.com

KAMI BUKAN ALONG/CETI HARAM TETAPI PEMBERI PINJAMAN WANG BERLESEN YANG SAH DAN DILULUSKAN OLEH KEMENTERIAN DIBAWAH AKTA 1951.
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 175.140.227.87

4 comments:

Emiliana wilson said...

Hello,
selamat datang ke syarikat pinjaman pinjaman global telah mengambil pinjaman peribadi, Pinjaman gadai janji dan pinjaman perniagaan dengan syarikat pinjaman pinjaman global adalah mudah pada kadar faedah hanya 2%. Pinjaman peribadi bercagar atau tidak bercagar untuk bercuti, pengubahsuaian rumah, kereta jenama baru atau untuk perniagaan anda. Pasukan kami adalah profesional yang komited dan berpengalaman yang berada di sini untuk memberikan anda perkhidmatan yang tiada tandingannya. hubungi kami hari ini melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com
Tawaran termasuk:

PINJAMAN PERIBADI
==================
Pinjaman kenderaan
Pinjaman rekreasi
Pinjaman Peribadi / Tidak Bercagar
Pinjaman Penyatuan Hutang
Pinjaman Kesihatan
==================

MORTGAGE PINJAMAN
keperluan gadai janji semua orang adalah unik. penyelesaian gadai janji disesuaikan kami direka untuk membantu anda mencapai matlamat anda. Sama ada anda membeli rumah pertama anda atau rumah anda yang seterusnya, kita mempunyai alat untuk membantu menjawab soalan anda setiap langkah perjalanan. Tawaran termasuk:
Laras-Kadar Gadai Janji (ARMS)
Konvensional Gadai janji kadar tetap
Construction Loans
Pelaburan Pinjaman Hartanah

PINJAMAN PERNIAGAAN
==================
Adakah perniagaan anda memerlukan pembiayaan? Adakah anda memerlukan wang untuk membeli peralatan, skala strategi pemasaran anda, atau mengambil pekerja baru? Tidak kira apa keperluan anda, ada satu perkara yang anda perlu ingat: mencari pinjaman perniagaan adalah lebih mudah hari ini berbanding sebelum ini. Tawaran termasuk:

hartanah komersial
Barisan kredit
Mesin dan peralatan
pelaburan hartanah
hartanah multifamily
Jaminan Perniagaan Kecil Pinjaman Pentadbiran
Terima kasih
Mrs Emiliana wilson Ketua Pegawai Eksekutif, (GLLC)
hubungi kami hari ini melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com

Novi Setyaningsih said...

Hello, nama saya setyaningsih Novi dari bandar megalang, saya mahu menggunakan media ini untuk memaklumkan kepada semua dalam kumpulan ini dan blog memohon pinjaman berhati-hati kerana terdapat penipu mana-mana. beberapa bulan lepas, i adalah dari segi kewangan ke bawah dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari Man dalam syngapore dan saya telah ditipu oleh seorang lelaki dalam syngapore. Saya hampir berputus asa sehinggalah seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang boleh dipercayai dan tulen dipanggil Puan Emiliana, pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya jumlah pinjaman sebanyak RM70,000 tanpa tekanan pada kadar faedah sebanyak 2% yang merupakan yang berpatutan kadar faedah untuk saya.

selepas pemindahan pinjaman saya ke akaun bank saya, saya amat terkejut apabila saya memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah yang saya mohon pernah menjadi pemindahan terus ke dalam akaun saya oleh Puan Emilaian tanpa berlengah-lengah. Kerana saya berjanji ibu bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa jenis, sila hubungi Puan Emiliana melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com

i menggunakan masa ini untuk memaklumkan kepada semua bahawa anda juga boleh hubungi saya di e-mel saya: setyaningsihnovi1990@gmail.com dan Puan Aisha bukafia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya mengenainya Mrs.Emiliana, Dia juga mendapat pinjaman baru dari Puan Emiliana Anda boleh juga hubungi melalui e-mel: mrsaishabukafia@gmail.com sekarang, semua yang saya akan lakukan ialah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT untuk menggunakan Puan Emiliana untuk menukar cerita kewangan saya dan sekarang saya adalah seorang pemilik bangga dengan perniagaan saya sendiri, semoga Allah terus memberkati Mrs Emiliana dan terus menggunakan beliau untuk membantu kita semua dalam masalah kewangan

Novi Setyaningsih said...

Hello, nama saya setyaningsih Novi dari bandar megalang, saya mahu menggunakan media ini untuk memaklumkan kepada semua dalam kumpulan ini dan blog memohon pinjaman berhati-hati kerana terdapat penipu mana-mana. beberapa bulan lepas, i adalah dari segi kewangan ke bawah dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari Man dalam syngapore dan saya telah ditipu oleh seorang lelaki dalam syngapore. Saya hampir berputus asa sehinggalah seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang boleh dipercayai dan tulen dipanggil Puan Emiliana, pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya jumlah pinjaman sebanyak RM70,000 tanpa tekanan pada kadar faedah sebanyak 2% yang merupakan yang berpatutan kadar faedah untuk saya.

selepas pemindahan pinjaman saya ke akaun bank saya, saya amat terkejut apabila saya memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah yang saya mohon pernah menjadi pemindahan terus ke dalam akaun saya oleh Puan Emilaian tanpa berlengah-lengah. Kerana saya berjanji ibu bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa jenis, sila hubungi Puan Emiliana melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com

i menggunakan masa ini untuk memaklumkan kepada semua bahawa anda juga boleh hubungi saya di e-mel saya: setyaningsihnovi1990@gmail.com dan Puan Aisha bukafia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya mengenainya Mrs.Emiliana, Dia juga mendapat pinjaman baru dari Puan Emiliana Anda boleh juga hubungi melalui e-mel: mrsaishabukafia@gmail.com sekarang, semua yang saya akan lakukan ialah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT untuk menggunakan Puan Emiliana untuk menukar cerita kewangan saya dan sekarang saya adalah seorang pemilik bangga dengan perniagaan saya sendiri, semoga Allah terus memberkati Mrs Emiliana dan terus menggunakan beliau untuk membantu kita semua dalam masalah kewangan

Alfred Nehemia said...

Kabar baik!! pencari pinjaman !!!

Nama saya Alfred Daniel Nehemia dari bali Indonesia, roti CEO Daniel Bakery, Pertama-tama saya akan mengatakan bahwa Tuhan harus memberkati Lady jane karena mengenalkan saya kepada perusahaan pinjaman yang jujur dan halal sehingga saya benar-benar percaya bahwa Anda memberi tahu rekan kerja bahwa saya mempunyai Ide bagus untuk memulai bisnis sendiri karena mendapat pekerjaan tidak mudah jadi saya pergi ke bank untuk mendapatkan pinjaman (Rp800 juta) tapi mereka semua meminta uang muka sebesar jumlah pinjaman saya tapi satu-satunya properti yang sayaa miliki adalah motor. Sepeda, yang membuat saya merasa kecewa

Jadi saya mencari perusahaan pinjaman online tapi kebanyakan menipu dan menipu, saya hampir kehilangan harapan dan kepercayaan diri sampai saya membaca artikel tentang lady jane tapi saya tidak sempat menutup tapi membaca artikelnya jadi saya mencoba pencarian online lain yang disebut craigslist. org dimana saya melihat iklan perusahaan Dangote Loan jadi saya memutuskan untuk melamar dan menghubungi lady jane juga

Dangote Loan Company memberikan pinjaman dengan tingkat suku bunga 2% dan tidak kurang dari Rp20 juta

Saya mengikuti prosedur di sana, memberikan semua yang diminta, saya juga sangat takut, tapi untuk kemuliaan tuhan, doaku dijawab dan uang pinjaman saya ditransfer ke saya tanpa masalah.

jadi jangan buang waktu anda kontak Dangote perusahaan pinjaman Via dangotegrouploandepartment@gmail.com

Anda juga bisa mencari di google untuk informasi lebih lanjut, ini nyata dan sangat nyata atau hubungi saya juga melalui email di alfreddaniel324@gmail.com dan juga di BBM: 7AEA8FA5

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
.

.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.

.
.
BANNER SAHABAT :
.

Rahsia Promosi Dan Iklan Di Internet